Nvidia şirkətinin DLSS texnologiyasının gələcəkdə oyunlara təsiri generativ süni intellekt vasitəsi ilə daha da artacaq. Şirkətin baş direktoru Jensen Huang-ın sözlərinə görə, DLSS gələcəkdə sıfırdan oyundaxili teksturalar, personajlar və obyektlər yarada biləcək. Hazırda dünyanın ən dəyərli şirkətləri siyahısında olan Nvidia şirkətinin DLSS texnologiyasının hələ təkmiləşdiməli olduğu çox xüsusiyyəti var. Çünki şirkətin baş direktoru Jensen Huang bu yaxınlarda DLSS-in gələcək versiyalarında bizi nələrin gözlədiyini açıqlayıb.
Baş direktorun sözlərinə görə, generativ süni intellekt DLSS texnologiyasının mühüm hissəsi olacaq. DLSS-in gələcək versiyaları tamamilə süni intellekt vasitəsilə sıfırdan tekstura və obyektlər yarada biləcək, Huang sual-cavabda deyib. Huang, həmçinin AI NPC-lərin də tamamilə DLSS vasitəsilə yaradıla biləcəyini vurğulayır. Qeyd edək ki, bu, həm səmərəlilikdə, həm də performansda əhəmiyyətli qazanclara səbəb ola bilər.
Huang’ın qeyd etdiyi yaşıl sahənin istehsal imkanları əslində o qədər də əlçatmaz olmaya bilər. Şirkət hazırda video yaddaş tələblərini dəyişmədən tekstura keyfiyyətlərini yaxşılaşdırmaq üçün neyron şəbəkələrə əsaslanan tekstura sıxma texnologiyası üzərində işləyir. Ənənəvi toxuma sıxma metodologiyaları 8x sıxılma nisbəti ilə məhdudlaşsa da, Nvidia texnologiyasının 16x nisbətinə qədər sıxılma qabiliyyətinə malik olduğu deyilir. Bunun vizual keyfiyyətdə əhəmiyyətli yaxşılaşma təmin edəcəyi gözlənilir. Huang-ın növbəti nəsil DLSS üçün qeyd etdiyi ən vacib məqam oyundaxili aktiv istehsalıdır. Hazırda DLSS süni şəkildə real kadrlar arasında çərçivələr yaradır.